loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 208 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی پخش آنلاین

Soheil Jami – Hamin Nazdiki

 

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی به نام همین نزدیکی

 

 

 

 

 

 

 

بذار گریه کنم بغضم سبک شه چقدر بارونیه هوای خونه
شاید عاشق شدن آسونه اما چقدر سخته کسی عاشق بمونه
دلم می لرزه با صدای بارون کجایی که هوام و داشته باشی
اگه حرفای من مهم نیست واست هوای گریه هام و داشته باشی
میگن نزدیکی اما از تو دورم ولی حس می کنم عطرت همین جاست
شاید عاشق شدن شروع درده ولی مردن برای عشق زیباست

 

عجب ماهی عجب روزای خوبی چی میشه روی ماهت رو ببینم
نمی دونی چقدر آشوفته میشم چقدر منتظرت باید بشینم
بذار حالم عوض بشه کنارت تموم کوچه ها عطر تو پیچید
بذار بارون بباره رو تن خاک شاید دنیای من یه روز خوش دید
میگن نزدیکی اما از تو دورم ولی حس می کنم عطرت همین جاست
شاید عاشق شدن شروع درده ولی مردن برای عشق زیباست

 


لینک های دریافت و مشخصات


کلیپ دانلود با لينك مستقيم لینک کمکی 1

 حجم : 10 مگابایت  
 فرمت : MP3  
 پسورد : www.clip4u.org
 منبع : کلیپ فور یو
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amin در تاریخ 1393/04/23 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

سلام داش واسه تبادل لینک پیشنهاد داده بودی من قبول میکنم اگه پایه باشی تبادل بنرم میکنم!
پاسخ : سلام دوست عزیز با تشکر از شما
وبسایت شما نیز با موفقیت لینک شد
بله با تبادل لنر هم موافق هستم این هم آدرس بنر ما:
http://s5.picofile.com/file/8130348092/_abisoft_rozblog_com_.gif


کد امنیتی رفرش
درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 265
  • بازدید امروز : 924
  • باردید دیروز : 1,295
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10,400
  • بازدید ماه : 25,088
  • بازدید سال : 134,257
  • بازدید کلی : 2,593,079