loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 242 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن

 

دانلود موزیک ویدیو  و آهنگ جدید و بسیار زیبای همایون شجریان با نام چرا رفتی با بالا ترین کیفیت
این قطعه جهت مراسم رونمایی از آلبوم نه فرشته ام نه شیطان ساخته شده است.
آهنگساز : تهمونس پورناظری ، شعر : سیمین بهبهانی ، کارگردان : باران کوثری

 

برای دانلود ویدیو موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

MP4 – 1080

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

MP4 – 720

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

MP4 – 480

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

  

اگر خراب بود از این لینک ها استفاده کنید...

 

 

 

MP4 1080 MP4 720
 Homayoun Shajarian – Chera Rafti  Homayoun Shajarian – Chera Rafti

 

 

 

 


متن آهنگ همایون شجریان به نام چرا رفتی
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
خیالت گرچه عمری یار من بود
امیدت گرچه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
زمینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هر دو عالم بی خبر کن
***
بیا امشب شرابی دیگرم ده
زمینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
برچسب ها دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن موزیک جدید , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن اهنگ جدید , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن موسیقی جدید , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن دانلود , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن اهنگ , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن دانلود موزیک جدید , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن موزیک ویدیو جدید , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن دانلود ویدیو زیبای , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن دانلود اهنگ جدید , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن دانلود مستقیم , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن تیتراژ جدید , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن دانلود تیتراژ , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن اهنگ بی کلام , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن دانلود اهنگ بیکلام , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن جدیدترین اهنگ , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن البوم جدید , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن اهنگ ارام بخش , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن ورژن جدید اهنگ , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن تکست اهنگ , دانلود موزیک و آهنگ ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن متن اهنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 324
  • بازدید امروز : 939
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,577
  • بازدید ماه : 1,577
  • بازدید سال : 156,785
  • بازدید کلی : 2,615,607