loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 226 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود

خلاصه اي از مطلب :

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد اما ما اين کار را نخواهيم کرد.


ادامه اين مطلب : قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ... - فارس

9 ساعت قبل ... برانکو در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي فارس به ترکيه: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ ...

برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:" قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد ... از هر چيز از بازيکنان راضي هستم که با انگيزه بالا تمرينات خود را دنبال مي‌کنند. .... اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس باکيفيت شود نصرتي: ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. via Fars News Agency. 13940405000042_PhotoA.jpg. سرمربي تيم ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد اما ما اين کار را نخواهيم کرد.

آدرس : کليک کنيد
برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي کنم؛ تلاش مي ...

برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:" قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد ... هر چيز از بازيکنان راضي هستم که با انگيزه بالا تمرينات خود را دنبال مي‌کنند. .... ستارگان سيتي باعث خواهند شد تا استرلينگ بازيکن بهتري شودسبگ زندگي ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي کنم؛ تلاش مي ...

خبرگزاري فارس:قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي کنم/ تلاش مي کنيم پرسپوليس باکيفيت شود برانکو ايوانکوويچ در گفت وگو با خبرنگار اعزامي ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

8 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

6 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · fars24. <!–. –>. مطالب مرتبط. » از ملي‌پوشان سبک وزن ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم - Proxy Outlet

8 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. ?, ?, ?. داوري: فيس‌بوک: بازديدها: ?, تاريخ: ?? تير ???? (17 July 2015). سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... دروازه بان ايران به خاطر يک پرتاب بد بيرون رفت تا ايران برنده شود · وزير ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش ... - فراز آنلاين

7 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
برانکو در گفت وگو با خبرنگار اعزامي فارس به ترکيه: قول قهرماني ...

9 ساعت قبل ... ... است اما من اين کار را نمي کنم/ تلاش مي کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ... قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي توان اين کار را انجام داد اما ما اين ...

آدرس : کليک کنيد
برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ ...

8 ساعت قبل ... برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:" قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين ... هميشه براي قهرماني تلاش مي‌کند اما نمي‌خواهيم قول بدهيم زيرا قول دادن خيلي راحت است و در يک کلمه مي‌توان آن را بيان کرد.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. گوگل پلاس · فيس نما · کلوب · linkedin.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

8 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

6 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · fars24. <!–. –>. مطالب مرتبط. » از ملي‌پوشان سبک وزن ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم - Proxy Outlet

8 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. ?, ?, ?. داوري: فيس‌بوک: بازديدها: ?, تاريخ: ?? تير ???? (17 July 2015). سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... دروازه بان ايران به خاطر يک پرتاب بد بيرون رفت تا ايران برنده شود · وزير ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش ... - فراز آنلاين

7 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
برانکو در گفت وگو با خبرنگار اعزامي فارس به ترکيه: قول قهرماني ...

9 ساعت قبل ... ... است اما من اين کار را نمي کنم/ تلاش مي کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ... قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي توان اين کار را انجام داد اما ما اين ...

آدرس : کليک کنيد
برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ ...

8 ساعت قبل ... برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:" قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين ... هميشه براي قهرماني تلاش مي‌کند اما نمي‌خواهيم قول بدهيم زيرا قول دادن خيلي راحت است و در يک کلمه مي‌توان آن را بيان کرد.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. گوگل پلاس · فيس نما · کلوب · linkedin.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

8 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

6 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · fars24. <!–. –>. مطالب مرتبط. » از ملي‌پوشان سبک وزن ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم - Proxy Outlet

8 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. ?, ?, ?. داوري: فيس‌بوک: بازديدها: ?, تاريخ: ?? تير ???? (17 July 2015). سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... دروازه بان ايران به خاطر يک پرتاب بد بيرون رفت تا ايران برنده شود · وزير ...

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش ... - فراز آنلاين

7 ساعت قبل ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک ... است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
برانکو در گفت وگو با خبرنگار اعزامي فارس به ترکيه: قول قهرماني ...

9 ساعت قبل ... ... است اما من اين کار را نمي کنم/ تلاش مي کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ... قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي توان اين کار را انجام داد اما ما اين ...

آدرس : کليک کنيد
برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ ...

8 ساعت قبل ... برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ... سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:" قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين ... هميشه براي قهرماني تلاش مي‌کند اما نمي‌خواهيم قول بدهيم زيرا قول دادن خيلي راحت است و در يک کلمه مي‌توان آن را بيان کرد.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. گوگل پلاس · فيس نما · کلوب · linkedin.

آدرس : کليک کنيد
هشدار نيوز

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. ????/?/?? - ??:??. قاليباف: زحمات تيم مذاکره‌کننده قابل تقدير است.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

7 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · fars24. <!–. –>. مطالب مرتبط. » باران هواداران سرخابي ...

آدرس : کليک کنيد
نماز عيد فطر فردا به امامت ولي امر مسلمين در مصلاي امام خميني برگزار ...

3 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. هراس راديو فردا از تدبير امام خامنه اي پيرامون توافق.

آدرس : کليک کنيد
#perspolis Instagram photos | Websta (Webstagram)

اين بازي راس ساعت 17 به وقت محلي 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه شهر .... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نميکنم/تلاش ميکنيم پرسپوليس با کيفيت شود ... به هر حال طبيعي است که اشتباهاتي هم وجود داشت،اما بايد کار کنيم تا برطرف شود . ... کنيم قرعه کشي برايمان اهميت نداردتلاشمان اين است که هرچه با کيفيت تر باشيم .

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس نيوز - 1

برانکو: تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس با کيفيت شود ... برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
کلينتون: هرگز به ايرانيان اعتماد ندارم/ هيچ کس نبايد نسبت به تداوم ...

کلينتون در جمع هواداران خود در نيوهمپشاير با طرح سئوال اين‌که «آيا من به ايرانيان اعتماد دارم؟» بلافاصله در پاسخ ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · لس‌آنجلس‌تايمز:‌ ... دشمن مجبور به تکريم ملت ايران شد/ بايد مراقب دبه غربي‌ها بود/ خطوط قرمز بايد در توافق نهايي رعايت شود.

آدرس : کليک کنيد
بولتن خبري ايران BultanNews بولتن نيوز تابناک رجانيوز جهان نيوز ...

ترجمه غير رسمي ضمايم برنامه جامع اقدام مشترک · قلعه‌نويي قول داده با اين بازيکنان سهميه ... نماز عيد سعيد فطرفردا در ??? مکان لرستان اقامه مي شود · آتش سوزي هاي قلارنگ فعلا تحت کنترل/مهار سخت است · نوسان برق عامل ... جامع اقدام مشترک · قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «پرسپوليس»

برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد اما ما اين کار را نخواهيم کرد. ... ضمن اينکه لوکا ماريچ نيز همچنان تمرينات اختصاصي خود را دنبال مي‌کند. ... تيمي که سال گذشته توانسته بود هفتم، هشتم ليگ ترکيه شود.

آدرس : کليک کنيد
هشدار نيوز

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. ????/?/?? - ??:??. قاليباف: زحمات تيم مذاکره‌کننده قابل تقدير است.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

7 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · fars24. <!–. –>. مطالب مرتبط. » باران هواداران سرخابي ...

آدرس : کليک کنيد
نماز عيد فطر فردا به امامت ولي امر مسلمين در مصلاي امام خميني برگزار ...

3 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. هراس راديو فردا از تدبير امام خامنه اي پيرامون توافق.

آدرس : کليک کنيد
#perspolis Instagram photos | Websta (Webstagram)

اين بازي راس ساعت 17 به وقت محلي 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه شهر .... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نميکنم/تلاش ميکنيم پرسپوليس با کيفيت شود ... به هر حال طبيعي است که اشتباهاتي هم وجود داشت،اما بايد کار کنيم تا برطرف شود . ... کنيم قرعه کشي برايمان اهميت نداردتلاشمان اين است که هرچه با کيفيت تر باشيم .

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس نيوز - 1

برانکو: تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس با کيفيت شود ... برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
کلينتون: هرگز به ايرانيان اعتماد ندارم/ هيچ کس نبايد نسبت به تداوم ...

کلينتون در جمع هواداران خود در نيوهمپشاير با طرح سئوال اين‌که «آيا من به ايرانيان اعتماد دارم؟» بلافاصله در پاسخ ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · لس‌آنجلس‌تايمز:‌ ... دشمن مجبور به تکريم ملت ايران شد/ بايد مراقب دبه غربي‌ها بود/ خطوط قرمز بايد در توافق نهايي رعايت شود.

آدرس : کليک کنيد
بولتن خبري ايران BultanNews بولتن نيوز تابناک رجانيوز جهان نيوز ...

ترجمه غير رسمي ضمايم برنامه جامع اقدام مشترک · قلعه‌نويي قول داده با اين بازيکنان سهميه ... نماز عيد سعيد فطرفردا در ??? مکان لرستان اقامه مي شود · آتش سوزي هاي قلارنگ فعلا تحت کنترل/مهار سخت است · نوسان برق عامل ... جامع اقدام مشترک · قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «پرسپوليس»

برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد اما ما اين کار را نخواهيم کرد. ... ضمن اينکه لوکا ماريچ نيز همچنان تمرينات اختصاصي خود را دنبال مي‌کند. ... تيمي که سال گذشته توانسته بود هفتم، هشتم ليگ ترکيه شود.

آدرس : کليک کنيد
هشدار نيوز

قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. ????/?/?? - ??:??. قاليباف: زحمات تيم مذاکره‌کننده قابل تقدير است.

آدرس : کليک کنيد
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم ...

7 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · fars24. <!–. –>. مطالب مرتبط. » باران هواداران سرخابي ...

آدرس : کليک کنيد
نماز عيد فطر فردا به امامت ولي امر مسلمين در مصلاي امام خميني برگزار ...

3 ساعت قبل ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود. هراس راديو فردا از تدبير امام خامنه اي پيرامون توافق.

آدرس : کليک کنيد
#perspolis Instagram photos | Websta (Webstagram)

اين بازي راس ساعت 17 به وقت محلي 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه شهر .... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نميکنم/تلاش ميکنيم پرسپوليس با کيفيت شود ... به هر حال طبيعي است که اشتباهاتي هم وجود داشت،اما بايد کار کنيم تا برطرف شود . ... کنيم قرعه کشي برايمان اهميت نداردتلاشمان اين است که هرچه با کيفيت تر باشيم .

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس نيوز - 1

برانکو: تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس با کيفيت شود ... برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌ کنم؛ تلاش مي‌ کنيم پرسپوليس باکيفيت شود.

آدرس : کليک کنيد
کلينتون: هرگز به ايرانيان اعتماد ندارم/ هيچ کس نبايد نسبت به تداوم ...

کلينتون در جمع هواداران خود در نيوهمپشاير با طرح سئوال اين‌که «آيا من به ايرانيان اعتماد دارم؟» بلافاصله در پاسخ ... قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود · لس‌آنجلس‌تايمز:‌ ... دشمن مجبور به تکريم ملت ايران شد/ بايد مراقب دبه غربي‌ها بود/ خطوط قرمز بايد در توافق نهايي رعايت شود.

آدرس : کليک کنيد
بولتن خبري ايران BultanNews بولتن نيوز تابناک رجانيوز جهان نيوز ...

ترجمه غير رسمي ضمايم برنامه جامع اقدام مشترک · قلعه‌نويي قول داده با اين بازيکنان سهميه ... نماز عيد سعيد فطرفردا در ??? مکان لرستان اقامه مي شود · آتش سوزي هاي قلارنگ فعلا تحت کنترل/مهار سخت است · نوسان برق عامل ... جامع اقدام مشترک · قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «پرسپوليس»

برانکو: قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قول دادن خيلي راحت است و با يک کلمه مي‌توان اين کار را انجام داد اما ما اين کار را نخواهيم کرد. ... ضمن اينکه لوکا ماريچ نيز همچنان تمرينات اختصاصي خود را دنبال مي‌کند. ... تيمي که سال گذشته توانسته بود هفتم، هشتم ليگ ترکيه شود.

آدرس : کليک کنيد



قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکي
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 267
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 983
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 25,341
  • بازدید سال : 134,510
  • بازدید کلی : 2,593,332