loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 274 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)
عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم

خلاصه اي از مطلب :

#description#


ادامه اين مطلب : عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم ...

1 ساعت قبل ... خبرگزاري تسنيم: مهاجم تيم فوتبال سياه‌جامگان تأکيد کرد، هيچ مشکلي با سرمربي تيم فوتبال استقلال ندارد.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي نداشته و قبل از بازي به سمت او مي‌روم

1 ساعت قبل ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي نداشته و قبل از بازي به سمت او مي‌روم. ... ستاره رئال مادريد سورپرايز فان‌خال است؟/ در مورد اين پست نگراني ندارم!

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سايت دولت بهار | dolatebahar.com

... تامين برق · عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم ... بيستمين دوره طرح ولايت کشور با حضور آيت الله مصباح يزدي، سردار جعفري و داوود  ...

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: فقط 11 ميليون از استقلال گرفتم / طرفداري - خبر فارسي

مهاجم تيم فوتبال سياه‌جامگان تأکيد کرد، هيچ مشکلي با سرمربي تيم فوتبال استقلال ... من رفاقتي ديرينه با خطيبي دارم و او جدا از مسائل فوتبالي دوست صميمي من است. ... مهاجم سياه‌جامگان در پاسخ به اين سؤال که «آيا قبل از بازي به سمت مظلومي خواهي رفت؟»، تأکيد کرد: حتماً به سمت مظلومي مي‌روم، چون بايد به بزرگ‌تر احترام بگذاريم.

آدرس : کليک کنيد
1Varzesh - فوتبال

از رقم قرارداد بازيکنان تيم فوتبال سپاهان با توجه به کاهش بودجه اين باشگاه کاسته … برچسب‌ها ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم.

آدرس : کليک کنيد
دستياران قلعه نويي هم آمدند +عکـس | تيم فوتبال ملوان انزلي

1 ساعت قبل ... تمرين ساحلي زير بارش باران دستياران قلعه نويي به بازيکنان ملوان معرفي ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي نداشته و قبل از بازي به سمت او مي روم ...

آدرس : کليک کنيد
گزينه برزيلي استقلالي ها وارد ايران شد | بازيکن برزيلي مدنظر

1 ساعت قبل ... بازيکن برزيلي مدنظر آبي پوشان امروز (يکشنبه) با مسئولان باشگاه ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي نداشته و قبل از بازي به سمت او مي روم ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ايران | اخبار روز | اخبار ورزشي | آخرين اخبار | اخبار جديد | اخبار ...

خبرگزاري تسنيم: رئيس شوراي اسلامي شهر قيدار با اشاره به اينکه ساماندهي ميوه‌فروشان دوره‌گرد ..... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم ...

آدرس : کليک کنيد
بيک‌‌زاده: هنوز بازيکن استقلال هستم-پارس نيوز|خبرپو

1 ساعت قبل ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم ... مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:من با هيچ تيمي قرارداد نبسته‌ام و هنوز هم ...

آدرس : کليک کنيد
اخراج صدها نوجوان پناهجوي افغان در 10 سال گذشته از انگليس

59 دقيقه قبل ... قانون مهاجرت بريتانيا به اين کودکان اجازه مي‌دهد تا سن 18 سالگي در انگليس ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي نداشته و قبل از بازي به سمت او مي‌روم.

آدرس : کليک کنيد
مظلومي در اردوي استقلال صحبتي از قهر آشتي نخواهد بودسزار را طبق ...

به گزارش کاپ،در اواسط تمرين امروز استقلال،پرويز مظلومي به سمت وحيد طالب لو رفت و او ... دقايقي قبل باشگاه استقلال رسما اعلام کرد با پرويز مظلومي به توافق رسيده ايم و ... دوست دارم در استقلال بمانم / فخرالديني:هيچ‌مشکلي براي کار با مظلومي ندارم. مدافع استقلال ادعا مي‌ کند که هيچ مشکلي با پرويز مظلومي ندارد و مي‌ تواند با او براي ...

آدرس : کليک کنيد
آبان 1392 - چهارتا نيوز

مدافع سايپا در مورد شرايط خودش نيز اظهار داشت: در اين چند سالي که فوتبال بازي مي ... نيز تصريح کرد: اصلا چنين چيزي مطرح است و با فيران هيچ گونه مشکلي ندارم. ... پيشنهاد استقلال را مي‌پسندم و به اين تيم مي‌روم/ اميدوارم رضايت‌نامه‌ام صادر شود ... مهرداد اولادي به محض ديدن سرمربي استقلال به سمت او رفت و با وي به خوش و بش پرداخت.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «استقلال»

سرمربي تيم فوتبال صباي قم ليست خريد خود را به مسئولان اين باشگاه ارائه کرد. ... هاي متنوع براي خط هافبک تيمشان ظاهرا با ديدن فيلم هاي ريوالدو دسوزا، بازي او را پسنديده ... نمي‌کنم و شماره ?? که منتسب به من و روز ولادت امام علي عليه السلام است رو با هيچ .... وي قبل از شروع بازي به سمت پرويز مظلومي رفت و براي دقايقي با سرمربي ...

آدرس : کليک کنيد
نظري جويباري:تيموريان روز يکشنبه دوباره مرامش را نشان مي دهد/کرار ...

6 مه 2015 ... من در جريان هستم ولي به او هم توصيه مي کنم با توجه به شرايط استقلال به تمرينات بيايد. ... با استقلال و اينکه به نظرش وي پيش از بازي يکشنبه،به سمت کادر فني ... شک ندارم تيموريان با توجه به مرامي که دارد به سمت نيمکت استقلال خواهد آمد.او رابطه استاد شاگردي را هيچ وقت فراموش نکرده است و به طور حتم اين بار هم ...

آدرس : کليک کنيد
::.. هواداران متعصب استقلال ::.. - بلاگفا

در اواسط تمرين امروز استقلال،پرويز مظلومي به سمت وحيد طالب لو رفت و او را به .... خطاب به آنها بايد بگويم من اصلا دوست ندارم با احساسات هواداران استقلال بازي کنم. ... عنايتي : فردا به مظلومي مي گويم يا بگو مرا مي خواهي يا بگو برو ! ..... بنا به نظر پزشک باشگاه استقلال دروازه‌بان استقلال به جز کوفتگي در ناحيه بازو هيچ مشکل خاص ...

آدرس : کليک کنيد
نکونام: خواهشا حقيقت را به مردم بگوييد؛ کجا هر روز با من تماس گرفتيد؟

4 جولاي 2015 ... پرويز مظلومي از اولين روز بازگشت خود به اين تيم گفت مي‌خواهد اين ... استقلال غير از يک باري که تماس گرفت، ديگر تماسي با او نداشت. ... مي‌کند که هيچ ايرادي به مظلومي نمي‌گيرد و به سليقه‌‌اش احترام مي‌گذارد. ... نه، من بعد از پايان بازي‌هاي ليگ دسته دوم اسپانيا به ايران برگشتم. .... مشکل دفاع چپ استقلال حل شد!

آدرس : کليک کنيد
بيک‌‌زاده: هنوز بازيکن استقلال هستم-پارس نيوز|خبرپو

1 ساعت قبل ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم ... مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:من با هيچ تيمي قرارداد نبسته‌ام و هنوز هم ...

آدرس : کليک کنيد
اخراج صدها نوجوان پناهجوي افغان در 10 سال گذشته از انگليس

59 دقيقه قبل ... قانون مهاجرت بريتانيا به اين کودکان اجازه مي‌دهد تا سن 18 سالگي در انگليس ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي نداشته و قبل از بازي به سمت او مي‌روم.

آدرس : کليک کنيد
مظلومي در اردوي استقلال صحبتي از قهر آشتي نخواهد بودسزار را طبق ...

به گزارش کاپ،در اواسط تمرين امروز استقلال،پرويز مظلومي به سمت وحيد طالب لو رفت و او ... دقايقي قبل باشگاه استقلال رسما اعلام کرد با پرويز مظلومي به توافق رسيده ايم و ... دوست دارم در استقلال بمانم / فخرالديني:هيچ‌مشکلي براي کار با مظلومي ندارم. مدافع استقلال ادعا مي‌ کند که هيچ مشکلي با پرويز مظلومي ندارد و مي‌ تواند با او براي ...

آدرس : کليک کنيد
آبان 1392 - چهارتا نيوز

مدافع سايپا در مورد شرايط خودش نيز اظهار داشت: در اين چند سالي که فوتبال بازي مي ... نيز تصريح کرد: اصلا چنين چيزي مطرح است و با فيران هيچ گونه مشکلي ندارم. ... پيشنهاد استقلال را مي‌پسندم و به اين تيم مي‌روم/ اميدوارم رضايت‌نامه‌ام صادر شود ... مهرداد اولادي به محض ديدن سرمربي استقلال به سمت او رفت و با وي به خوش و بش پرداخت.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «استقلال»

سرمربي تيم فوتبال صباي قم ليست خريد خود را به مسئولان اين باشگاه ارائه کرد. ... هاي متنوع براي خط هافبک تيمشان ظاهرا با ديدن فيلم هاي ريوالدو دسوزا، بازي او را پسنديده ... نمي‌کنم و شماره ?? که منتسب به من و روز ولادت امام علي عليه السلام است رو با هيچ .... وي قبل از شروع بازي به سمت پرويز مظلومي رفت و براي دقايقي با سرمربي ...

آدرس : کليک کنيد
نظري جويباري:تيموريان روز يکشنبه دوباره مرامش را نشان مي دهد/کرار ...

6 مه 2015 ... من در جريان هستم ولي به او هم توصيه مي کنم با توجه به شرايط استقلال به تمرينات بيايد. ... با استقلال و اينکه به نظرش وي پيش از بازي يکشنبه،به سمت کادر فني ... شک ندارم تيموريان با توجه به مرامي که دارد به سمت نيمکت استقلال خواهد آمد.او رابطه استاد شاگردي را هيچ وقت فراموش نکرده است و به طور حتم اين بار هم ...

آدرس : کليک کنيد
::.. هواداران متعصب استقلال ::.. - بلاگفا

در اواسط تمرين امروز استقلال،پرويز مظلومي به سمت وحيد طالب لو رفت و او را به .... خطاب به آنها بايد بگويم من اصلا دوست ندارم با احساسات هواداران استقلال بازي کنم. ... عنايتي : فردا به مظلومي مي گويم يا بگو مرا مي خواهي يا بگو برو ! ..... بنا به نظر پزشک باشگاه استقلال دروازه‌بان استقلال به جز کوفتگي در ناحيه بازو هيچ مشکل خاص ...

آدرس : کليک کنيد
نکونام: خواهشا حقيقت را به مردم بگوييد؛ کجا هر روز با من تماس گرفتيد؟

4 جولاي 2015 ... پرويز مظلومي از اولين روز بازگشت خود به اين تيم گفت مي‌خواهد اين ... استقلال غير از يک باري که تماس گرفت، ديگر تماسي با او نداشت. ... مي‌کند که هيچ ايرادي به مظلومي نمي‌گيرد و به سليقه‌‌اش احترام مي‌گذارد. ... نه، من بعد از پايان بازي‌هاي ليگ دسته دوم اسپانيا به ايران برگشتم. .... مشکل دفاع چپ استقلال حل شد!

آدرس : کليک کنيد
بيک‌‌زاده: هنوز بازيکن استقلال هستم-پارس نيوز|خبرپو

1 ساعت قبل ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم ... مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:من با هيچ تيمي قرارداد نبسته‌ام و هنوز هم ...

آدرس : کليک کنيد
اخراج صدها نوجوان پناهجوي افغان در 10 سال گذشته از انگليس

59 دقيقه قبل ... قانون مهاجرت بريتانيا به اين کودکان اجازه مي‌دهد تا سن 18 سالگي در انگليس ... عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي نداشته و قبل از بازي به سمت او مي‌روم.

آدرس : کليک کنيد
مظلومي در اردوي استقلال صحبتي از قهر آشتي نخواهد بودسزار را طبق ...

به گزارش کاپ،در اواسط تمرين امروز استقلال،پرويز مظلومي به سمت وحيد طالب لو رفت و او ... دقايقي قبل باشگاه استقلال رسما اعلام کرد با پرويز مظلومي به توافق رسيده ايم و ... دوست دارم در استقلال بمانم / فخرالديني:هيچ‌مشکلي براي کار با مظلومي ندارم. مدافع استقلال ادعا مي‌ کند که هيچ مشکلي با پرويز مظلومي ندارد و مي‌ تواند با او براي ...

آدرس : کليک کنيد
آبان 1392 - چهارتا نيوز

مدافع سايپا در مورد شرايط خودش نيز اظهار داشت: در اين چند سالي که فوتبال بازي مي ... نيز تصريح کرد: اصلا چنين چيزي مطرح است و با فيران هيچ گونه مشکلي ندارم. ... پيشنهاد استقلال را مي‌پسندم و به اين تيم مي‌روم/ اميدوارم رضايت‌نامه‌ام صادر شود ... مهرداد اولادي به محض ديدن سرمربي استقلال به سمت او رفت و با وي به خوش و بش پرداخت.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «استقلال»

سرمربي تيم فوتبال صباي قم ليست خريد خود را به مسئولان اين باشگاه ارائه کرد. ... هاي متنوع براي خط هافبک تيمشان ظاهرا با ديدن فيلم هاي ريوالدو دسوزا، بازي او را پسنديده ... نمي‌کنم و شماره ?? که منتسب به من و روز ولادت امام علي عليه السلام است رو با هيچ .... وي قبل از شروع بازي به سمت پرويز مظلومي رفت و براي دقايقي با سرمربي ...

آدرس : کليک کنيد
نظري جويباري:تيموريان روز يکشنبه دوباره مرامش را نشان مي دهد/کرار ...

6 مه 2015 ... من در جريان هستم ولي به او هم توصيه مي کنم با توجه به شرايط استقلال به تمرينات بيايد. ... با استقلال و اينکه به نظرش وي پيش از بازي يکشنبه،به سمت کادر فني ... شک ندارم تيموريان با توجه به مرامي که دارد به سمت نيمکت استقلال خواهد آمد.او رابطه استاد شاگردي را هيچ وقت فراموش نکرده است و به طور حتم اين بار هم ...

آدرس : کليک کنيد
::.. هواداران متعصب استقلال ::.. - بلاگفا

در اواسط تمرين امروز استقلال،پرويز مظلومي به سمت وحيد طالب لو رفت و او را به .... خطاب به آنها بايد بگويم من اصلا دوست ندارم با احساسات هواداران استقلال بازي کنم. ... عنايتي : فردا به مظلومي مي گويم يا بگو مرا مي خواهي يا بگو برو ! ..... بنا به نظر پزشک باشگاه استقلال دروازه‌بان استقلال به جز کوفتگي در ناحيه بازو هيچ مشکل خاص ...

آدرس : کليک کنيد
نکونام: خواهشا حقيقت را به مردم بگوييد؛ کجا هر روز با من تماس گرفتيد؟

4 جولاي 2015 ... پرويز مظلومي از اولين روز بازگشت خود به اين تيم گفت مي‌خواهد اين ... استقلال غير از يک باري که تماس گرفت، ديگر تماسي با او نداشت. ... مي‌کند که هيچ ايرادي به مظلومي نمي‌گيرد و به سليقه‌‌اش احترام مي‌گذارد. ... نه، من بعد از پايان بازي‌هاي ليگ دسته دوم اسپانيا به ايران برگشتم. .... مشکل دفاع چپ استقلال حل شد!

آدرس : کليک کنيد
فتح‌الله‌زاده: استقلال با اين تيم قهرمان نمي‌شود - صراط نيوز

3 جولاي 2015 ... مديرعامل سابق استقلال در خصوص اينکه آيا دوست دارد او را با لقب ... آيا با قلعه‌نويي مشکلي دارد، گفت: من با قلعه‌نويي هيچ مشکلي ندارم. ... به من هر وقت گفتند برو بدون هيچ مشکلي مي‌روم و حاشيه‌اي درست ... وي در خصوص حضور پرويز مظلومي به عنوان سرمربي در تيم استقلال ... توضيح عنايتي درباره زمان خداحافظي‌اش.

آدرس : کليک کنيد
متال - به مدت يک فصل ديگرابراهيمي در استقلال ماندگار شد | جستجو |

پرويز مظلومي در اقدامي جالب در يک روز تقريبا با دو هافبک دفاعي فصل قبل ... به گزارش کاپ،فرزاد حاتمي که سابقه بازي در پرسپوليس،استقلال و .... دوست دارم در استقلال بمانم / فخرالديني:هيچ‌مشکلي براي کار با مظلومي ندارم. مدافع استقلال ادعا مي‌ کند که هيچ مشکلي با پرويز مظلومي ندارد و مي‌ تواند با او براي فصل بعد کار کند.

آدرس : کليک کنيد
آقاي مظلومي! استقلال با اين تيم قهرمان نمي‌شود - بيتوته

3 جولاي 2015 ... فتح‌الله‌زاده: اختلافي با قلعه‌نويي و افشارزاده ندارم/ آقاي مظلومي! ... مديرعامل سابق استقلال در خصوص اينکه آيا دوست دارد او را با لقب شواليه ... به من هر وقت گفتند برو بدون هيچ مشکلي مي‌روم و حاشيه‌اي درست نمي‌کنم. ... ما با دست خالي بازي مي‌کرديم و قهرمان ليگ مي‌شديم. ..... پست عجيب عنايتي پس از جدايي از استقلال.

آدرس : کليک کنيد
همين حنيف رکورددار نشان دادن عدد 4 است - صفحه نخست

17 مه 2015 ... در حالي که رضا عنايتي و ميلاد فخرالديني کلي کري خواندند و عدد 4 را هم نمايش دادند، ... رسيد به سمت تماشاگران استقلال عدد 6 را نشان داد تا به درگيري با حنيف عمران‌زاده منجر شود. ... اين اولين بازي من در دربي تهران بود و قبل از بازي هم گفته بودم كري‌ ... در پاس همدان و تيم اميد هم كنار هم بوديم و هيچ مشكلي با يكديگر نداريم.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: بازي مقابل استقلال سخت است - برترين ها

5 روز پيش ... طبيعتا ما بايد با 15 تيم ليگ برتر بازي کنيم و قرعه کشي رقابت‌ها اين ... انگيزه مضاعف براي بازي‌اي ندارم و هميشه تلاش خود را کرده‌ام تا تيمم موفق باشد. ... دلخور است و قبل از بازي به سمت نيمکت خواهد رفت يا خير گفت: به هيچ ... 100 درصد هم به سمت نيمکت استقلال مي‌روم. .... مشکل ارکسترهاي ملي و سمفونيک چيه؟

آدرس : کليک کنيد
?يه دنيا يه فرهاد مجيدي? - خداحافظي فرهاد مجيدي

شبي که او براي توافق با فتح الله زاده به لارستان رفت، قبل از ورود به ساختمان کمي در ... وقتي از استقلال جدا شد و به قطر رفت، مقابل پرويز مظلومي يا علي فتح الله زاده ... او با همين سياست به راحتي بازي را از قلعه نويي و يارانش برد. ..... مشکلي با پدرم ندارم ولي کري خواني ها ادامه دارد. ...... با اين وجود جذب عنايتي تا حدودي منتفي است.

آدرس : کليک کنيد
مظلومي: رحمتي، استقلال را نمي‌بندد و به او اجازه ... - خبرگزاري تسنيم

3 جولاي 2015 ... مظلومي اظهار داشت: هيئت مديره بعد از اينکه با دو گزينه مذاکره کرده و به ... من هيچ پيش‌شرطي براي باشگاه استقلال نگذاشتم و رقم قراردادم را به ... به همکاري کرديم تا به کادر فني استقلال کمک کنند چرا که دوست ندارم .... افشارزاده از قبل از من برنامه خواسته بود او تلاش شبانه‌روزي مي‌کند تا مشکلات مالي استقلال را حل کند.

آدرس : کليک کنيد
مارادونا در مورد مسي: لعنتي، آرژانتيني هستي يا سوئدي؟ | طرفداري

حامد جبّاري - کمتر از يک دقيقه قبل 582338 ... با اين وجود، نظرسنجي در مورد اين‌که آيا او بايد براي تيم ملي بازي کند يا خير، نه، اين دور شدن ... 000با به اشتراک گذاري اين مطلب، امتياز بگيريد و در قرعه کشي ما شرکت کنيد. ... تاکتيک اشتباه مربي هاست اونقد ربطي به مسي نداره .... متاسفانه مشکل همينه که باهاش مثل بقيه رفتار نميشه!

آدرس : کليک کنيد
فتح‌الله‌زاده: استقلال با اين تيم قهرمان نمي‌شود - صراط نيوز

3 جولاي 2015 ... مديرعامل سابق استقلال در خصوص اينکه آيا دوست دارد او را با لقب ... آيا با قلعه‌نويي مشکلي دارد، گفت: من با قلعه‌نويي هيچ مشکلي ندارم. ... به من هر وقت گفتند برو بدون هيچ مشکلي مي‌روم و حاشيه‌اي درست ... وي در خصوص حضور پرويز مظلومي به عنوان سرمربي در تيم استقلال ... توضيح عنايتي درباره زمان خداحافظي‌اش.

آدرس : کليک کنيد
متال - به مدت يک فصل ديگرابراهيمي در استقلال ماندگار شد | جستجو |

پرويز مظلومي در اقدامي جالب در يک روز تقريبا با دو هافبک دفاعي فصل قبل ... به گزارش کاپ،فرزاد حاتمي که سابقه بازي در پرسپوليس،استقلال و .... دوست دارم در استقلال بمانم / فخرالديني:هيچ‌مشکلي براي کار با مظلومي ندارم. مدافع استقلال ادعا مي‌ کند که هيچ مشکلي با پرويز مظلومي ندارد و مي‌ تواند با او براي فصل بعد کار کند.

آدرس : کليک کنيد
آقاي مظلومي! استقلال با اين تيم قهرمان نمي‌شود - بيتوته

3 جولاي 2015 ... فتح‌الله‌زاده: اختلافي با قلعه‌نويي و افشارزاده ندارم/ آقاي مظلومي! ... مديرعامل سابق استقلال در خصوص اينکه آيا دوست دارد او را با لقب شواليه ... به من هر وقت گفتند برو بدون هيچ مشکلي مي‌روم و حاشيه‌اي درست نمي‌کنم. ... ما با دست خالي بازي مي‌کرديم و قهرمان ليگ مي‌شديم. ..... پست عجيب عنايتي پس از جدايي از استقلال.

آدرس : کليک کنيد
همين حنيف رکورددار نشان دادن عدد 4 است - صفحه نخست

17 مه 2015 ... در حالي که رضا عنايتي و ميلاد فخرالديني کلي کري خواندند و عدد 4 را هم نمايش دادند، ... رسيد به سمت تماشاگران استقلال عدد 6 را نشان داد تا به درگيري با حنيف عمران‌زاده منجر شود. ... اين اولين بازي من در دربي تهران بود و قبل از بازي هم گفته بودم كري‌ ... در پاس همدان و تيم اميد هم كنار هم بوديم و هيچ مشكلي با يكديگر نداريم.

آدرس : کليک کنيد
عنايتي: بازي مقابل استقلال سخت است - برترين ها

5 روز پيش ... طبيعتا ما بايد با 15 تيم ليگ برتر بازي کنيم و قرعه کشي رقابت‌ها اين ... انگيزه مضاعف براي بازي‌اي ندارم و هميشه تلاش خود را کرده‌ام تا تيمم موفق باشد. ... دلخور است و قبل از بازي به سمت نيمکت خواهد رفت يا خير گفت: به هيچ ... 100 درصد هم به سمت نيمکت استقلال مي‌روم. .... مشکل ارکسترهاي ملي و سمفونيک چيه؟

آدرس : کليک کنيد
?يه دنيا يه فرهاد مجيدي? - خداحافظي فرهاد مجيدي

شبي که او براي توافق با فتح الله زاده به لارستان رفت، قبل از ورود به ساختمان کمي در ... وقتي از استقلال جدا شد و به قطر رفت، مقابل پرويز مظلومي يا علي فتح الله زاده ... او با همين سياست به راحتي بازي را از قلعه نويي و يارانش برد. ..... مشکلي با پدرم ندارم ولي کري خواني ها ادامه دارد. ...... با اين وجود جذب عنايتي تا حدودي منتفي است.

آدرس : کليک کنيد
مظلومي: رحمتي، استقلال را نمي‌بندد و به او اجازه ... - خبرگزاري تسنيم

3 جولاي 2015 ... مظلومي اظهار داشت: هيئت مديره بعد از اينکه با دو گزينه مذاکره کرده و به ... من هيچ پيش‌شرطي براي باشگاه استقلال نگذاشتم و رقم قراردادم را به ... به همکاري کرديم تا به کادر فني استقلال کمک کنند چرا که دوست ندارم .... افشارزاده از قبل از من برنامه خواسته بود او تلاش شبانه‌روزي مي‌کند تا مشکلات مالي استقلال را حل کند.

آدرس : کليک کنيد
مارادونا در مورد مسي: لعنتي، آرژانتيني هستي يا سوئدي؟ | طرفداري

حامد جبّاري - کمتر از يک دقيقه قبل 582338 ... با اين وجود، نظرسنجي در مورد اين‌که آيا او بايد براي تيم ملي بازي کند يا خير، نه، اين دور شدن ... 000با به اشتراک گذاري اين مطلب، امتياز بگيريد و در قرعه کشي ما شرکت کنيد. ... تاکتيک اشتباه مربي هاست اونقد ربطي به مسي نداره .... متاسفانه مشکل همينه که باهاش مثل بقيه رفتار نميشه!

آدرس : کليک کنيد



عنايتي: هيچ مشکلي با مظلومي ندارم و قبل از بازي به سمت او مي‌روم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 265
  • بازدید امروز : 949
  • باردید دیروز : 1,295
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10,425
  • بازدید ماه : 25,113
  • بازدید سال : 134,282
  • بازدید کلی : 2,593,104