loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 282 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مستند پرش از فضا Space Dive The Red Bull Stratos Story

 

نام مستند : Space Dive The Red Bull Stratos Story

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

حجم : ۲۰۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستاناین مستند به شما نشان خواهد داد که چگونه دانشمندانی از سرتاسر جهان به مدت ۵ سال بر روی این پروژه وقت گذاشته اند و آزمایشات گوناگونی انجام داده اند تا او بتواند به این ارتفاع برود و از آن جا پرش را انجام دهد تا این رکورد برای بشر به ثبت برسد .فیلم برداری این مستند با بیش از ۲۰ دوربین انجام شده است تا تک تک لحظات این لحظه تاریخی را ثبت کنند . جالب است بدانید که روند آماده سازی این پروژه نزدیک به پنج سال طول کشیده است و تک تک این لحظات فیلم برداری شده در کنار هم قرار گرفته است تا این مستند تهیه شده است . در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ , Felix Baumgartner  همراه با بالون خود به ارتفاع ۳۹.۰۴۵ متری پرواز کرد و از آن ارتفاع به زمین پرش انجام داد . این ناحیه که به لبه فضا مشهور است کل جهان را می توانید در زیر پای خود مشاهده کنید و همه جهان در زیر پای شما قرار می گیرد . او ثابت کرد که می توان به سرعت مافوق صوت بدون هیچ کمک فنی دست یافت . او سپس به ارتفاع ۱.۳۴۲ کیلومتری سطح زمین رفت و رکورد خود را ۵۰ متر افزایش داد که میلیون ها نفر در جهان به صورت زنده این لحظه تاریخی را تماشا کردند و از آن لذت بردند .


...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 401 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار سئو و بهینه سازی سایت وب سئو - Web CEO SEO Suite

 

|با دو سرور قدرتمند|

اگه شما دارای یک وبلاگ و يا يك وبسايت هستيد يكي از کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار هاي كه براي افزايش بازديد وبلاگتان بدرد مي خوره همين کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار web ceo مي باشد اين کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار با بهينه سازي سايت شما باعث مي شود كه خيلي سري به پيچ رنک بالا در گوگل , بينگ و ياهو دست پيدا كنيد. از ديگر قابليت هاي اين کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار آناليز كردن صفحات وب شما مي باشد كه شما در نتيجه مي توانيد به موقعيتي كه الان وب شما در موتور هاي جستجوگر دارد دست يابيد. لازم به ذکر است این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های مربوط به بهینه سازی وبلاگ است و به درخواست کاربران گذاشته شده است. شما مي توانيد اين نرم افزار ارزشمند را  به طور رايگان از وبسایت آبی سافت، دانلود نماييد. 


...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 191 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

ساخت فیلم آموزشی Tanida Demo Builder 9.3.0.4

 

Tanida Demo Builder کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری قدرتمند بر پایه فلش می باشد که به شما بدون داشتن هیچ گونه دانش کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری قبلی ، این امکان را می دهد تا به ساخت فیلم های آموزشی محاوره ای بپردازید. این برنامه میانجی و محیط بسیار ساده ای دارد که می توانید پس از چند دقیقه به آن عادت کنید. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار تمامی ابزار را در اختیار شما قرار میدهد تا از برنامه در حال اجرای خود تصویربرداری کرده و آنرا با توجه به مصالح و کارایی مورد نیاز خود ویرایش کنید. از نکات برجسته این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار می توان به قابلیت صداگذاری بر روی فیلم ضبط شده اشاره کرد که این کار فرایند یادگیری را بیش از بیش افزایش میدهد.

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...
جواد سکاکی بازدید : 233 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود ۸۱ والپیپر زیبا طبیعت Beautiful Wallpapers

 

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی همه چی دانلود، مجموعه ای از ۸۵ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفیHD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...
جواد سکاکی بازدید : 8009 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 2.80 FINAL

 

FotoSketcher 2.80 کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار با سه فرمتjpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

 

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 229 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

مدیریت بر وبکم WebcamMax 7.8.2.8

 

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاریست که بتواند ارتباط کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. این نرم افزار را می توانید از آبی سافت دریافت کنید.


...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 145 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

مسنجر محبوب LINE 4.2.1 – اندروید

 

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINEمی‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.


جواد سکاکی بازدید : 229 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Hide IP Easy 5.3.3.2 – مخفی کردن آدرس آی پی

 

Hide IP Easy 5.3.3.2 کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری است که برای مخفی سازی آی پی به شما کمک می کند تا این کار را به راحتی انجام دهید. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار شما را قادر میسازد آی پی خود را تغییر داده و با آی پی جعلی به گشت وگذار در فضای نت ادامه دهید Hide IP Easy به شما این امکان را میدهد که حریم خصوصی خود را در برابر هکرها افزایش داده و با اطمینان خاطر بیشتر  به فعالیت های آنلاین خود از قبیل رمز نگاری و… بپردازید. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار  با تمام مرورگرها از جمله Internet Explorer, Firefox, Opera, Maxthon, MyIE و… سازگار بوده و با  انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم ارتباط برقرار میکند.

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 217 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود iSpy 5.9.5.0 FINAL – نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین مدار بسته

iSpy 5.9.5.0 FINAL یک کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار حرفه ای و قدرتمند برای نظارت، مانیتورینگ و امنیت خانه یا محل کار می باشد. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار به کمک دوربین های وب کم، میکروفن و ضبط آن ها، هر حرکتی در قلمرو و محدوده را تشخیص می دهد و می تواند شما را از طریق اس ام اس و ایمیل آگاه سازد و تصویری از آن حرکت را به عنوان ضمیمه ایمیل برایتان ارسال کند. علاوه بر این امکانات، این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار امکان نمایش زنده و یا ویدئو های ذخیره شده بر روی اینترنت یا دستگاه های تلفن همراه را به شما خواهد داد. تمام داده ها توسط کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار فشرده سازی شده و در فرمت ویدئویی فلش ذخیره می شوند.
امکان کار بر روی چندین کامپیوتر به صورت همزمان، نظارت بر برنامه از راه دور، قرار دادن رمز عبور برای محافظت از آن، ایجاد گروه و یا پیوستن به گروه های موجود و اجازه امکان دسترسی به دوربین و میکروفون خود به اعضای تیم از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید تعیین کنید که در ساعت های معینی در حالت آماده باش قرار داشته باشد و اقدام به فیلم برداری و ضبط صدا کند. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از چندین میکروفون و وب کم می باشد و توانایی ذخیر اطلاعات به فرمت های AVI و FLV می باشد.

 

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 292 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود انیمیشن ابری با احتمال کوفته قلقلی 2 با دوبله فارسی

دانلود کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 با دوبله فارسی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت بی نظیر720pو1080p

 

  آپلود شده توسط کاربر alone-dl و تمامی حقوق برای همه چی دانلود

» نام: ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ – Cloudy with a Chance of Meatballs 2
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Cody Cameron, Kris Pearn
» شرکت تولید کننده: Columbia Pictures, Sony Pictures Animation, Sony Pictures Imageworks
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۹۵ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» دوبلاژ: موسسه قرن ۲۱
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p)

 

خلاصه داستان: ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ (به انگلیسی: Cloudy with a Chance of Meatballs 2) نام پویانمایی محصول مشترک دو کمپانی کلمبیا پیکچرز (به انگلیسی: Columbia Pictures) و سونی (به انگلیسی: Sony Pictures Animation) می‌باشد که به کارگردانی کودی کمرون (به انگلیسی: Cody Cameron) و کریس پیئرن (به انگلیسی: Kris Pearn) ساخته شده است. داستان انیمیشن ادامه‌ای بر شماره قبلی آن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» می‌باشد. در این قسمت بعد از طوفان بزرگ غذاها که در قسمت اول پیش آمده بود فلینت (به انگلیسی: Flint) و دوستانش مجبور به ترک شهر می‌شوند و راهی جزیره‌ای می‌گردند که در آن…

 

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

تعداد صفحات : 216

درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,467
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,957
  • بازدید ماه : 8,957
  • بازدید سال : 164,165
  • بازدید کلی : 2,622,987