loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 263 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

FineBytes Magic File Renamer 7.0 – تغییر نام گروهی فایل ها و پوشه ها

Magic File Renamer کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری قدرتمند برای تغییر نام دسته جمعی فایل ها و قرار دادن تگ ID3 می باشد. با این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار شما می توانید نام ها، تاریخ ها و ویژگی های فایل ها و پوشه ها را به سرعت و آسانی تغییر دهید. همچنین می توانید محتویات فایل های متنی و تگ های ID3v1 و ID3v2 فایل های MP3 را تغییر دهید. این برنامه مجموعه گسترده ای از 36 فیلتر پیشرفته برای انجام هر نوع کار تغییر نام که شما فکرش را می کنید را در اختیار شما قرار می دهد و از هدر رفتن وقت شما برای تغییر نام جلوگیری می کند. علاوه بر فیلترها، الگوهای قدرتمند تغییر نام فایل های تصویری، متنی و موزیک در این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار قرار دارد. MFR دارای رابط کاربری قابل انعطاف برای کاربران حرفه ای می باشد.

 

 

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 331 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود Sygic: GPS Navigation 13.4.2 – نرم افزار اندروید مسیریابی شهرهای ایران

Sygic: GPS Navigation & Maps v13.4.2 کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری است که رتبه بیشترین میزان دانلود مسیریابی آفلاین را از آن خود کرده است. با بیش از 30.000.000 بار دانلود در سراسر دنیا، Sygic را محبوب ترین برنامه ناوبری GPS کرده است. به جرات می توان گفت که این برنامه یکی از بهترین کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های هوشمند است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگرمطلع شوید.
جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا یا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخشRegional این تنظ‍یمات را انجام دهید.

...::: برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 1114 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود Android DVB-T TV 1.3.2 – نرم افزار گیرنده تلویزیون دیجیتال اندروید

Android DVB-T TV 3.1.5 کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری برای دریافت شبکه های تلویزیونی دیجیتال با آنتن می باشد. شما می توانید با استفاده از یک دستگاه گیرنده دیجیتال USB و بدون نیاز به اینترنت شبکه های دیجیتال را مشاهده کنید. گوشی یا تبلت اندروید خود را از طریق کابل OTG به گیرنده دیجیتال متصل کنید و شبکه های تلویزیون را با کیفیت بالا دریافت کنید. برای استفاده از این برنامه باید گوشی یا تبلت شما از پورت USB پشتیبانی کند. اگر همه چیژ آماده باشد و شما به DVB-Tمتصل باشید، این برنامه به طور خودکار باز خواهد شد. سپس کشوری که می خواهید DVB-T آن را دریافت کنید انتخاب کرده تا دستگاه شروع به جستجوی کانال ها کند. جستجو حداکثر 5 دقیقه طول می کشد و شبکه های پیدا شده را به طور خودکار در دستگاه ذخیره می کند. در بالا سمت چپ وضعیت دریافت و وجود اشکال را به شما نشان می دهد. شما می توانید اطلاعات مربوط به محتوای برنامه در حال حاضر را پیدا کنید. در سمت راست شما می توانید یک مرور کلی از برنامه ایستگاه های دیگر را ببینید. تغییر کانال تنها دو تا سه ثانیه طول می کشد.
همچنین می توانید لیست کانال های مورد علاقه خود را ایجاد کنید. تعیین جهت صفحه کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار نیز امکان پذیر است. به طور پیش فرض، تغییر جهت گیری صفحه نمایش تلویزیون بسته به محل قرار گیری تبلت یا گوشی هوشمند شما دارد. اگر قدرت سیگنال بالا باشد، این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار تصویر تلویزیون بسیار مناسب و با کیفیت را در صفحه نمایش به ارمغان می آورد.


...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 227 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 35.0.1916.114

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است. هم اکنون میتوانید این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار کاربردی را از وبسایت آبــی سافــت دانلود نمایید.

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 197 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مدیریت کامپیوترهای در شبکه Classroom Spy Professional 3.9.17.1

کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار Classroom Spy Pro محصول شرکت EduIQ این اجازه را به شما میدهد تا هر کاری که افراد متصل به شبکه در پشت رایانه ها انجام میدهند را بدون اینکه از پشت میز کارتان بلند شوید مشاهده نمایید و رایانه ها را نظارت کنید. بیشترین کاربرد این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار در کلاس های درس و کافی نت ها میباشد و به کمک مدیر سیستم میتوانید تمام فعالیت هایی را که افراد انجام میدهند مشاهده نمایید. همچنین میتوان تصاویر را با رایانه دانشجویان و دانش آموزان در کلاس به اشتراک گذاشت و سخنرانی خود و نمایش کارها را به راحتی انجام داد.هم اکنون میتوانید این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار کاربردی را از وبسایت آبـــی سافــت در یافت نمایید.

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

 

جواد سکاکی بازدید : 165 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رمز و يوزر نيم هاي جديد nod32

این مطلب صرفا برای استفاده از نود 32 (nod32) می باشد و نیاز به دانلود ندارد اما بعد از انجام می توانید آپدیت نود 32 (nod32) را به راحتی انجام دهید.

 

 

البته لازم به ذکر است برای شما بخش آفلاین که نیاز به دانلود دارد نیز گذاشته ایم.

برای دیدن رمز و یوزر ها به ادامه مطلب بروید

توجه: این پست هر روز به طور خودکار آپدیت خواهد شد.

جواد سکاکی بازدید : 343 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 5.5.0.0388   نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 

کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

DAEMON Tools Pro Advanced ۵.۵.۰.۰۳۸۸ قطعا نیاز کاربران حرفه داشتن یک کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار ساخت درایو مجازی می باشد ، چرا که در کارهای بسیاری مورد استفاده می باشد از جمله ساخت درایو مجازی برای بازی ها ، رایت درایوهای مجازی بر روی سی دی و دی وی دی و … . یکی از کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارهای قوی در این مورد کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced می باشد چرا که دارای امکانات بسیاری زیادی از جمله : ساخت درایو مجازی تا ۳۲ عدد ،فشرده سازی فایل های شما به دیسک مجازی ، پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds ،سرعت بسیار بالا در بارگذاری درایوهای مجازی و …

همچنین با داشتن محیط کاربر پسند ، کار با نرم افزار DAEMON Tools را راحت کرده و کسانی که برای اولین بار می خواهند نرم افزار DAEMON Tools را استفاده کنند به مشکل نمی خورند. شما کاربر گرامی می توانید هماکنون نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced را به صورت رایگان از سایت آبی سافت دانلود دریافت نمایید   .

 

..:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 220 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (3)


دانلود نرم افزار امنیتی مایکروسافت Microsoft Security Essentials v4.5.216.0

در این پست از وب سایت آبی سافت با معرفی کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار Microsoft Security Essentials در خدمت شما هستیم. کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار Microsoft Security Essentials هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد. این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جستجو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده آسانی می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  آبی سافتدریافت نمایید.

 

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 283 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (1)


تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

 

Opera مرورگری پرسرعت و امن می باشد که جزء بهترین و پرسرعت ترین مرورگرهای اینترنتی جهان می باشد و در این بخش از رقبای اصلی خود یعنی فایرفاکس ، IE9 ،‌گوگل کروم و … نیز پیشی گرفته است . این مرورگر تجربه‌ی لذت بخش و سریع از وبگردی را را در محیطی امن برای شما به ارمغان خواهد آورد . اپرا را می توان یکی از پیشگامان ارائه ویژگی های Tab دانست که توسط آن می توانید به صورت نامحدود صفحات وب را مشاهده نمایید و علاوه براین ، مدیریت کاملی برروی آن ها داشته باشید . با قابلیت Opera Turbo می توانید صفحات وب را با سرعت چندین برابر مشاهده کنید. با استفاده از دانلود منیجر رایگان و قدرتمند این مرورگر دیگر نیازی به استفاده از کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار های دانلود منیجر نخواهید داشت. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار را در ادامه از وب سایت آبی سافت دریافت نمایید.

 

 

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 241 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

خیلی وقت ها هنگام باز کردن اکانت ایمیل و یا حساب کاربری در سایت ها، رمزهای عبور را وارد می کنیم که بعدا هنگام وارد شدن آن ها از یادمان می رود و ناچار مجبور به باز کردن حساب کاربری جدیدی می شویم، اما اگر در حساب کاربری تان اطلاعات شخصی و مهمی داشته باشید، باید چکار کنید؟!

 

 

 

 راه حلی را برایتان اندیشیده ایم و برای همین منظور کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار Password Vault Manager را برایتان آماده کرده ایم. با این برنامه می توانید رمزهای عبور تمامی حساب های کاربری، ایمیل، کارت های اعتباری و... را به صورت منظم ثبت کنید. Password Vault Manager از رابط کاربری جذابی بهره می برد و رمزعبور ورودی در ابتدای برنامه خیال شما را از دست هکرها در سرقت رمزهای عبورتان در امان نگه می دارد.

 

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

تعداد صفحات : 216

درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 431
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,382
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,872
  • بازدید ماه : 8,872
  • بازدید سال : 164,080
  • بازدید کلی : 2,622,902