loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 215 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)


کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار Internet Download Manager یکی از بهترین کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین هاست. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد.

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 559 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)


ممکن است هنگامی که حافظه های خارجی خود را از طریق USB به سیستم خود متصل می کنید از امکان نفوذ ویروس های احتمالی بر روی آن ها نگران باشید ، سایت کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری راسخون کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری را تهیه دیده است که بسیار مناسب برای شما و رایانه های عمومی که به راحتی از طریق یو اس بی در دسترس هستند محافظت کند. 
USB Disk Security یک کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security  به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 310 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)



این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار با کاملترین و جدیدترین درایورهایی که در خود دارد ، باعث می شود تا شما بدون پیمودن راه های طولانی برای به روز رسانی درایورهای سخت افزاری خود، تنها با چند کلیک به سرعت آنها را آپدیت نمایید. یکی از اصلی ترین دلایل برتری این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار به کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارهای مشابه خود و البته حجیم تر بودن آن، دارا بودن تمامی کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارهای سخت افزاری جدید در خود می باشد که شما می توانید برخلاف سایر نرم افزار که به صورت آنلاین هستند، سیستم خود را در حالت کاملا آفلاین به روز کنید.





....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 339 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار cFosSpeed یکی از معروف ترین کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارها در زمینه افزایش سرعت اینترنت می باشد .می دانیم که سرعت اینترنت در ایران بسیار پایین و ناخوشایند می باشد و حتی کاربرانی نیز که از خطوط پرسرعت اینترنت استفاده می کنند از این موضوع رنج می برند . با استفاده از این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار حرفه ای و فوق العاده جالب می توانید سرعت اینترنت خود را تا حد قابل قبولی افزایش داده و محدودیت های سرعت را از بین ببرید همچنین با آن می توانید روی پهنای باند و تبادل اطلاعات خود کنترل داشته باشید . و سرعت دقیق اینترنت خود را بدانید.

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 581 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

برای ساخت برنامه های آموزشی ، کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار هایی کاربرد دارد که از محیط صفحه نمایش در قالب فایل های Power Point  ،Exe ،Wmv ،Avi ،Flash و … فیلم گرفته و آنها را ذخیره می کند و توسط ویرایشگر آنها را ویرایش می کند. آیا تا به حال یک سی دی آموزشی دیده اید؟ اگر دقت کرده باشید در اکثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملکرد کار با آن برنامه که مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه کار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی که برای این کار تهیه می شود با دوربین های فیلم برداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلم برداری می شود این دوربین که از محیط ویندوز شما فیلم برداری می کند، کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری است که به شما قابلیت فیلم برداری از کارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار کار کنید و در حین کار با کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار، از کار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یک سی دی آموزشی تبدیل کنید. BB FlashBack Pro نرم افزاری است که شما می توانید از محیط میز کار خود فیلم بگیرید و تمام حرکاتی که انجام می شود را برای شما در قالب یک فیلم فلش یا فیلم های رسانه ای ذخیره سازی کند. با این نرم افزار می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره  می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید.جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 361 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)


کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار BlazeVideo HDTV Player 6.6 برای مشاهده و ضبط شبکه های تلویزیونی و رادیویی دیجیتال و آنالوگ در کامپیوتر استفاده می شود. با وجود یک گیرنده دیجیتال یا تی وی کارت به راحتی می توان از طریق این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار به کانال های تلویزیونی و رادیویی در کشور دسترسی داشت. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار از انواع تی وی کارت های دیجیتال با استاندارد های جهانی که از جمله میتوان به DVB-T, DVB-S, DVB-S2, DMB-TH, CMMB, ISDB-T, ATSC اشاره کرد، پشتیبانی میکند.

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 291 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
 کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار YUMI قادر است فلش مموری را به یک دیسک بوت تبدیل کند. احتمالا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که سیستم‌عامل ویندوز 7 یا 8 را به کمک یک فلش‌ مموری بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا حتی آن را از روی فلش‌مموری اجراء کنید. برای انجام هر کدام از این کارها به یک فلش‌ جداگانه احتیاج خواهید داشت. شما می توانید توسط این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار با استفاده از یک فلش مموری قابلیت بوت چندین سیستم‌عامل را در یک فلش دیسک تجربه کنید.


....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 308 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)


کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار های مختلفی برای ویرایش عکس ها وتصاویر وجود دارد که کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار فتوشاپ در این زمینه از بهترین و قوی ترین کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار ها محسوب می شود که کار با آن برای برخی از کاربران قدری مشکل می باشد از طرفی برای برخی از عزیزان که خیلی تخصصی نمی خواهند کار کنند می توانند از این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار کاملآ رایگان و کم حجم استفاده نمایند که امروز ما برای شما کاربران عزیز نرم افزار FotoMorph را قرار دادیم ، شما با این نرم افزار می توانید به راحتی عکس های خود را ویرایش کنید این نرم افزار شاید به نرم افزار فتوشاپ نرسد ولی در نوع خود و با توجه به حجم و از همه مهمتر رایگان بودن آن بسیار خوب و مفید می باشد.


....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 287 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
اهمیت مساله امنیت اطلاعات در دنیای کنونی و بخصوص در اینترنت و فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست که این امر برای هکرها و یا حتی کاربران دیگری نیز که به یک سیستم دسترسی دارند مهم است ؛ این اطلاعات شخصی می تواند یک عکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد. GiliSoft File Lock نام کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته با به کارگیری ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند.
....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ::::....
جواد سکاکی بازدید : 217 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
ULTRACOPIER ابزاری رایگان برای کپی و انتقال فایل هاست. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد که عملیات کپی را برایتان راحت تر می کند. با این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار می توانید فقط با چند کلیک فایل های مختلف را جا به جا نمایید. امکان PAUSE و RESUME کردن عملیات، کنترل سرعت کپی فایل ها، صف فایل های در حال کپی و رابط کاربری مناسب از جمله قابلیت های این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار به شمار می رود.

 

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....

تعداد صفحات : 216

درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 1,175
  • باردید دیروز : 1,223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,983
  • بازدید ماه : 4,983
  • بازدید سال : 160,191
  • بازدید کلی : 2,619,013