loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 292 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)



Avira Free Antivirus محصولی رایگان ، سبک و قدرتمند از شرکت آویرا می باشد و برایعزیزانی که نمی خواهند زیاد خود را درگیر لایسنس این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار کنند خیلی خوب است و به این عزیزان توصیه می کنیم که از این آنتی ویروس استفاده نمایند هر چند قابلیت های آن نسبت به نسخه های AVIRA PREMIUM SECURITY SUITE و AVIRA ANTIVIR PREMIUM کمتر است ولی باز نام آن AVIRA است و این شرکت محصول خود طوری را به کاربران عرضه می کند که همیشه راضی و مطمئن باشند.

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 282 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
با کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های آندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کرده و بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.

....:::: برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ::::....
جواد سکاکی بازدید : 271 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار، ابزاری کارآمد جهت کنترل رایانه از راه دور و راه اندازی شبکه های خانگی و یا حرفه‌ای می‌باشد که به وسیله آن می‌توان تمامی رویدادهای در حال اجرا در دیگر کامپیوترهای متصل به شبکه را دید. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار در اختیار گرفتن کامپیوتر شخص مقابل می‌باشد به صورتی که به نظر می‌رسد با کامپیوتر خودتان در حال کار کردن هستید. با استفاده از این برنامه می‌توانید با هر کامپوتری در سراسر جهان شبکه ایجاد کنید به این ترتیب حتی می‌توانید با کامپیوتر خانگی خودتان کامپیوتر را  اداره و کنترل کنید.

 

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 427 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

ooVoo کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

جواد سکاکی بازدید : 255 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (2)
Google Earth Pro نام کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری از شرکت گوگل می باشد که توسط آن می توانید به وسیله ماهواره ها به مشاهده سراسر جهان بپردازید. برای استفاده از این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار نیاز به اینترنت ترجیحاً پر سرعت دارید. به وسیله این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار می توانید در خانه و تنها به کمک اینترنت سراسر جهان را مشاهده کنید و از جزئیات آن اطلاع پیدا کنید. شما می توانید توسط Google Earth Pro مکان های مشخصی را مورد مشاهده قرار دهید. برای مثال می توانید به دنبال اسم یک مکان خاص مانند هتل، بیمارستان و یا … بگردید و با پیدا کردن از جزئیات آن به صورت کامل اطلاع پیدا کنید. همچنین از این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار می توانید برای مسیریابی استفاده کرده و کوتاه ترین مسیرها را در طول سفرتان پیدا کنید. یکی از ویژگی هایی که در نسخه های جدید این نرم افزار بر روی آن کار زیادی شده است قابلیت نمایش مکان ها به صورت سه بعدی است که قادر است مکان های مختلف را برایتان به صورت سه بعدی به نمایش در آورد.


تعداد صفحات : 216

درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 456
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 1,446
  • باردید دیروز : 1,223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 5,254
  • بازدید ماه : 5,254
  • بازدید سال : 160,462
  • بازدید کلی : 2,619,284