loading...
آبی سافت ا نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
تبلیغات
جواد سکاکی بازدید : 317 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

Advanced Server نرم افزار بک آپ گرفتن از سرور EaseUS Todo Backup Advanced Server 6 1

EaseUS Todo Backup Advanced Server 6.1 در این مطلب از وبسایت میهن کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار" target="_blank">دانلود کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار EaseUS Todo Backup Advanced Server را برای دانلود کاربران عزیز اماده کرده ایم.تهیه نسخه ی پشتیبان و بازیابی توسط این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار، دارای ویژگی هایی مانند سرعت بالا، پشتیبانی از فایل ها، بازیابی مشکلات، جابه جایی نسخه پشتیبان پایگاه داده های سرور SQL و بازیابی آن، زمان بندی تهیه نسخه پشتیبان به صورت حرفه ای و در نهایت بازیابی فراگیر و جامع آن می باشد. از قابلیت های قابل ذکر در این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار امکان بک آپ گیری به صورت ریموت روی سروری دیگر از طریق FTP است. این امکان برای کسانی که می خواهند بکاپ روزانه داشته باشند امکانی بسیار عالی است.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان از وبسایت آبی سافت دریافت نمایید.

 

...:::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:::...

جواد سکاکی بازدید : 367 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (2)



soft98Full Screen Caller ID PRO 10.0.8 کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار قدرتمندی است که امکان نمایش تمام صفحه عکس فرد تماس گیرنده را در گوشی های اندرویدی شما فراهم می آورد. کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار امکان شخصی سازی اعلان ها در مورد تماس های دریافتی و گرفته شده، اس ام اس ها، ایمیل ها و تماس های از دست رفته را فراهم می نماید. قابلیت خواندن نام اشخاص تماس گیرنده، شخصی سازی دکمه های نمایش، سفارشی سازی رنگ و اندازه متن نمایشی، امکان استفاده از تصاویر گرفته شده با دوربین و امکان استفاده از عکس پروفایل دوستانتان در فیسبوک از خصوصیات این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار کاربردی می باشد. Full Screen Caller ID PRO 10.0.8 نرم افزار قدرتمندی است که امکان نمایش تمام صفحه عکس فرد تماس گیرنده را در گوشی های اندرویدی شما فراهم می آورد. نرم افزار امکان شخصی سازی اعلان ها در مورد تماس های دریافتی و گرفته شده، اس ام اس ها، ایمیل ها و تماس های از دست رفته را فراهم می نماید. قابلیت خواندن نام اشخاص تماس گیرنده، شخصی سازی دکمه های نمایش، سفارشی سازی رنگ و اندازه متن نمایشی، امکان استفاده از تصاویر گرفته شده با دوربین و امکان استفاده از عکس پروفایل دوستانتان در فیسبوک از خصوصیات این نرم افزار کاربردی می باشد.

جواد سکاکی بازدید : 527 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 

ستاد نیروهای هوایی عراق که از ابتدای جنگ با برتری هوایی ایران روبرو شده بود و قریب الوقوع بودن شکستن حصار آبادان را پیش بینی کرد، جهت حفاظت از هواپیمای استراتژیک، میگ میراژ و توپولوف عراقی از گزند بمباران های هوایی و مصون ماندن آن ها تا موقع شروع حمله ایران، تصمیم می گیرد آن ها را به سه پایگاه بسیار دور افتاده در نزدیکی مرز اردن منتقل کنند. در مقابل ستاد نیروهای هوایی ایران نیز طرح بمباران این سه پایگاه را که به نام پایگاه های اچ – ۳ موسومند مطرح می نماید. در پی آن در سحرگاه ۱۵ فروردین ۱۳۶۰ هشت فروند جنگنده بمب افکن فانتوم از پایگاه سوم
شکاری جهت حمله به اچ – ۳ به پرواز درمی آیند.
دانلود با لینک مستقیم از سرور میلیتاری کلیپس: دانــلود
حجم: 273 مگابایت

 

جواد سکاکی بازدید : 263 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (2)

اگر می خواهید یک ویدئو را از سایت یوتیوب دانلود کنید، GET You tube Downloader Ultimate یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. با استفاده از این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار ساده و قدرتمند می توانید ویدئوهای FLV را از یوتیوب دانلود کرده و به فرمت های صوتی و تصویری محبوب دیگر تبدیل کنید. همچنین شما می توانید ویدئوهای FLV را از روی سایت های مختلف به اشتراک گذاری ویدئو مانند Yahoo!video, Google, Vimeo, Facebook, Gofish video و غیره نیز به راحتی دانلود کنید.
علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده، GET Youtube Downloader Ultimate یک مبدل قدرتمند ویدئوهای FLV نیز می باشد که می تواند آنها را به انواع فرمت های صوتی و تصویری مانند MP4, MOV, AVI, 3GP, M4V, ASF, MP3, AC3, AAC, M4A, OGG تبدیل کند تا شما بتوانید به راحتی آنها را روی دستگاه های مختلف مثل iTunes/iPod/iPhone/iPad/iMovie مشاهده کنید.


..:: برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ::..
جواد سکاکی بازدید : 9699 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (2)
BUS DRIVER GOLD V 1.5

بازی Bus Driver یک بازی کم حجم شبیه ساز رانندگی با اتوبوس است و در این بازی شما نقش یک راننده اتوبوس را ایفا خواهید کرد. در بازی شما باید با یک برنامه منظم هم مسافران بین شهری را جابجا کنید، هم به عنوان سرویس مدرسه عمل کنید، و حتی برای حمل زندانیان به دادگاه نیز باید با اتوبوس خود در جاده ها رانندگی کنید.

زدن راهنما به هنگام تعویض لاین یا پیچیدن در تقاطع ها به شما امتیاز تعلق می گیرد و نزدن آن باعث کسر امتیاز از شما می شود. همچنین عبور از چراغ قرمز و یا حرکت در لاین های عبوری مقابل از شما امتیاز کم می شود و باعث ناراحتی مشتریان شما که همان مسافران هستند می شود.

با پیشرفت در مراحل این بازی وظایف شما بیشتر و به انجام رساندن آن ها سخت تر خواهد شد و درقبال آن با سپری کردن مراحل، شما به یک راننده با تجربه تبدیل خواهید شد که باعث می شود از پس وظایف سنگین خود برآیید. شما هم اکنون می توانید این بازی کم حجم را از وبلاگ همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

...::: برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید :::...

جواد سکاکی بازدید : 295 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
مرورگر GOOGLE CHROME مرورگر اینترنت متن‌باز می باشد که توسط کمپانی گوگل ساخته شده است. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WEBKIT نوشته شده است. وامکانات و قابلیت های زیادی دارد نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر TAB پردازش جدا از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند.
گوگل کروم
....::::برای دانلود مرورگر کروم به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....
جواد سکاکی بازدید : 235 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

 

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....

جواد سکاکی بازدید : 237 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Wedding Album Maker Gold کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت کلیپ های ویدیوی عروسی بسیار زیبا از عکس ها و ویدیوهای کاربر می باشد. این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار با داشتن بیش از ۲۶۰ ترانزیشن یا افکت انتقالی برای عکس ها و ویدیوها به همراه وجود قالب های آماده جهت قرار دادن عکس ها و ویدیوها درون آنها میتواند در ساخت کلیپ های زیبای عروسی به کاربر کمک کند. همچنین این کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار با داشتن قابلیت روم و چرخش تصاویر میتواند کاربر را مانند یک تدوین گر حرفه ای برای ساخت کلیپ کمک کند. با قابلیت قرار دادن موزیک بر روی کلیپ نتیجه نهایی بسیار عالی خواهد بود. محیط کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار بسیار ساده است و هر کاربر با سطح فنی بالا یا پایین میتواند به سادگی با آن ارتباط برقرار کند. قابلیت قرار دادن انواع اشیاء و clip art و متن برروی عکس ها ، امکانات ویرایشی نرم افزار افزایش یافته است. در ضمن این نرم افزار میتواند کلیپ ساخته شده را به صورت مستقیم برروی cd و dvd رایت کند که لوح های فشرده رایت شده قابلیت پخش برروی تمامی دستگاه های پخش مالتی مدیا دارا می باشد. قابلیت ذخیره کلیپ ساخته شده با کیفیت بالا و کیفیت hd با فرمت های ویدیوی نظیر FLV, MPEG-1, MPEG-2, MP4, AVI, DivX AVI باعث می شود این نرم افزار هرچه بیشتر در زمینه ساخت ویدیوهای عروسی کامل و قابل استفاده باشد.

 

Wedding Album Maker Gold ساخت کلیپ های عروسی زیبا Wedding Album Maker Gold 3.53

 

 

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....

جواد سکاکی بازدید : 213 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

myTV کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر کاربردی.html" title="نرم افزار" target="_blank">نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.2

 

....::::برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید::::....

جواد سکاکی بازدید : 285 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

....:::: برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ::::....

تعداد صفحات : 216

درباره ما
روبین وب مرجع دانلود جدید ترین نرم افزار ها وبازی های کامپیوتری و فیلم و کلیپ و... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار

    با نصب تولبار سایت دسترسی به سایت و لینک ها را برای خودتون آسونتر کنید.

    SEO
    SEO Reports for abisoft.rozblog.com
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2159
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 431
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,388
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,878
  • بازدید ماه : 8,878
  • بازدید سال : 164,086
  • بازدید کلی : 2,622,908